
Ακόμη μία πυρκαγιά κινητοποίησε την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ξάνθης το απόγευμα της Κυριακής. Λίγα μόλις λεπτά μετά τη φωτιά που ξέσπασε στην περιοχή της Φελώνης, νέα εστία εκδηλώθηκε στη Δάφνη του Δήμου Τοπείρου, προκαλώντας νέα κινητοποίηση των δυνάμεων πυρόσβεσης.
Στο σημείο έσπευσαν πυροσβεστικά οχήματα και πυροσβέστες, ενώ σημαντική είναι η συνδρομή της υδροφόρας του Δήμου Ξάνθης και του Αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας, Γιάννη Τσαπάλη. Οι δυνάμεις που επιχειρούν στην περιοχή καταβάλλουν προσπάθειες ώστε να θέσουν άμεσα υπό έλεγχο τις πύρινες γλώσσες και να αποτρέψουν την επέκταση της φωτιάς η οποία βρίσκεται υπό μερικό έλεγχο ενώ εκτιμάται πως έχει κάψει χορτολιβαδική έκταση 100 στρεμμάτων.
