Στα τάρταρα η νεολαία;;; Πόσα ακόμη παιδιά θα χαθούν άδικα από μαχαίρι άλλου παιδιού;;; Η κοινωνία μας στα χειρότερα της…
Οδός Αναξάρχου: Ως πότε θα παραμένει κλειστή; Δήμαρχε γκρέμισέ τα και βάλτους να πληρώσουν τον λογαριασμό, αρκετά τους ανεχτήκαμε, υπηρεσιακούς και μη
Λ. Στρατού: Προχωρούν οι εργασίες – Ολοκληρώνεται και ο δεύτερος κυκλικός κόμβος

Στα τάρταρα η νεολαία;;; Πόσα ακόμη παιδιά θα χαθούν άδικα από μαχαίρι άλλου παιδιού;;; Η κοινωνία μας στα χειρότερα της…

Νεκρό ακόμη ένα ανήλικο παιδί από μαχαιριά που δέχθηκε από συνομήλικό του. Και πλέον η κοινωνία παρακολουθεί σοκαρισμένη μια τραγική επανάληψη γεγονότων που πριν από λίγα χρόνια θα θεωρούσαμε αδιανόητα. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι το τρίτο ανήλικο παιδί που χάνει τη ζωή του με αυτόν τον τρόπο.
Ρε πάτε καλά; Τι συμβαίνει επιτέλους; Πότε έγινε τόσο εύκολο για έναν έφηβο να βγάζει μαχαίρι; Πότε η οργή, η ένταση ή ένας καβγάς μετατράπηκαν σε λόγο αφαίρεσης μιας ανθρώπινης ζωής;
Κάθε φορά ακούμε τις ίδιες λέξεις: «συμπλοκή», «παρεξήγηση», «ένταση». Πίσω όμως από αυτές τις λέξεις υπάρχουν παιδιά που δεν θα γυρίσουν ποτέ στο σπίτι τους, γονείς που θα ζουν με ένα αβάσταχτο «γιατί» και φίλοι που θα κουβαλούν για πάντα το τραύμα αυτών των στιγμών.
Και η κοινωνία οφείλει να αναρωτηθεί: πού χάθηκε ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή; Τι μηνύματα λαμβάνουν τα παιδιά μας; Γιατί η βία μοιάζει να γίνεται αποδεκτή ως τρόπος επίλυσης διαφορών;
Δεν είναι φυσιολογικό να θρηνούμε συνεχώς ανήλικα παιδιά από μαχαιρώματα. Δεν είναι «κακή στιγμή» ούτε «ατυχές περιστατικό». Είναι ένα βαθύ κοινωνικό πρόβλημα που απαιτεί προβληματισμό, πρόληψη και άμεση δράση από οικογένεια, σχολείο, πολιτεία και την ίδια την κοινωνία.
Γιατί κανένας καβγάς, καμία προσβολή και καμία στιγμή θυμού δεν αξίζουν μια ανθρώπινη ζωή. Και κυρίως, δεν αξίζουν τη ζωή ενός παιδιού.
Fonitisxanthis.gr
Οδός Αναξάρχου: Ως πότε θα παραμένει κλειστή; Δήμαρχε γκρέμισέ τα και βάλτους να πληρώσουν τον λογαριασμό, αρκετά τους ανεχτήκαμε, υπηρεσιακούς και μη

Να πάρει άμεσα πρωτοβουλία ο Δήμος Ξάνθης και να ανοίξει επιτέλους η οδός Αναξάρχου. Το γεγονός ότι δεν διέρχονται οχήματα δεν σημαίνει πως δεν περνούν πεζοί, οι οποίοι επίσης διατρέχουν κίνδυνο εξαιτίας της υφιστάμενης κατάστασης.
Οι Ξανθιώτες ταλαιπωρούνται εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, με έναν από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης να παραμένει αποκλεισμένος, δημιουργώντας προβλήματα στην καθημερινότητα κατοίκων, επαγγελματιών και επισκεπτών.

Αν τα αποκαΐδια εξακολουθούν να αποτελούν εμπόδιο και κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια, τότε πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα. Η προστασία της ανθρώπινης ζωής και η αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας της πόλης δεν μπορούν να περιμένουν επ’ αόριστον.
Η δημοτική αρχή οφείλει να εξαντλήσει κάθε νόμιμη δυνατότητα, ώστε να δοθεί οριστική λύση στο ζήτημα και να αποδοθεί η ευθύνη εκεί όπου αυτή αναλογεί. Οι πολίτες της Ξάνθης έχουν δείξει αρκετή υπομονή. Τώρα είναι η ώρα των πράξεων από πλευράς Δήμου και η πληρωμή του λογαριασμού στους ιδιοκτήτες.
Fonitisxanthis.gr
Λ. Στρατού: Προχωρούν οι εργασίες – Ολοκληρώνεται και ο δεύτερος κυκλικός κόμβος

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες στη Λεωφόρο Στρατού, με το έργο να εισέρχεται πλέον σε μια ιδιαίτερα σημαντική φάση. Σύμφωνα με την εικόνα που παρουσιάζει το εργοτάξιο, ολοκληρώνεται και η κατασκευή του δεύτερου κυκλικού κόμβου, ενός έργου που αναμένεται να συμβάλει στην ασφαλέστερη και πιο ομαλή κυκλοφορία οχημάτων και πεζών.
Παρά την αναπόφευκτη ταλαιπωρία που έχει προκαλέσει η εκτέλεση των εργασιών στην καθημερινότητα των πολιτών, η πρόοδος των παρεμβάσεων δείχνει ότι το έργο βαδίζει προς την ολοκλήρωσή του, αλλάζοντας σταδιακά την εικόνα μιας από τις σημαντικότερες οδικές αρτηρίες της Ξάνθης.
Το γεγονός πως φτάνουμε στην ολοκλήρωση του δεύτερου κυκλικού κόμβου το επόμενο διάστημα αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την παράδοση ενός έργου που φιλοδοξεί να βελτιώσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες και να αναβαθμίσει συνολικά την περιοχή.

Fonitisxanthis.gr