– Η Ελένη Χατζηγεωργίου συνεχίζει στην προεδρία του Συλλόγου
– Ανακοινώθηκε η νέα σύνθεση των οργάνων διοίκησης και ελέγχου
Με την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, αναδείχθηκαν τα νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εξελεγκτικής Επιτροπής του Συλλόγου Κυπρίων Νομού Ξάνθης. Η νέα διοίκηση καλείται να συνεχίσει το έργο του Συλλόγου, ενισχύοντας τους δεσμούς της κυπριακής κοινότητας με την τοπική κοινωνία και προωθώντας τις δράσεις που διατηρούν ζωντανή την ιστορική μνήμη, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις της Κύπρου.

Οι νέοι εκπρόσωποι του Συλλόγου Κυπρίων Ν. Ξάνθης που προέκυψαν μετά τα αποτελέσματα των εκλογών που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή, 21/6/2026 είναι:
Α.- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ:
- Ελένη Χατζηγεωργίου, Πρόεδρος
- Γεώργιος Βαμβακόπουλος, Γραμματέας
- Παντελής Γρηγόρη, Ταμίας
- Ανδριανή Λοϊζίδου, Μέλος
- Θεοδοσία Μπακιρτζή, Μέλος
- Μαρία Μαρκίδου, Αναπληρωματικό Μέλος
- Χρήστος Μιχαλάκος, Αναπληρωματικό Μέλος
- Φανή Μαρκίδου, Αναπληρωματικό Μέλος
Β.- ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
- Άθως Γρηγόρη, Μέλος
- Δημήτρης Μαρκίδης, Μέλος
- Ιωακείμ Παντάκας, Αναπληρωματικό Μέλος.
