
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε για 20ή χρονιά η «Εορτή Ξανθιώτη Εθελοντή Αιμοδότη 2026», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Ξάνθης «Η ΑΓΑΠΗ» υπό την αιγίδα του Δήμου Ξάνθης.
Κατά τη διάρκεια των διήμερων εκδηλώσεων τιμήθηκαν συνολικά 136 εθελοντές αιμοδότες για την προσφορά και τη δράση τους κατά το προηγούμενο έτος, λαμβάνοντας ειδικά βραβεία, επαίνους και μετάλλια ως αναγνώριση της ανιδιοτελούς συνεισφοράς τους προς τον συνάνθρωπο.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο ταμίας του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών, Κυριάκος Χρυσίδης, ο οποίος απένειμε τις ανώτερες τιμητικές διακρίσεις στους εθελοντές που ξεχώρισαν για τη συνεχή προσφορά τους στην αιμοδοσία, καθώς και ο πρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ξάνθης, Ιωάννης Δαλακούρας, συνοδευόμενος από συνεργάτες του.
Με ανακοίνωσή του, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς όλους όσοι συμμετείχαν και στήριξαν τις εκδηλώσεις, καθώς και προς τους χορηγούς και υποστηρικτές που συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της διοργάνωσης.
Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στη ΣΜΥΡΔΕΞ Α.Ε., ως Χρυσό Συμπαραστάτη της εκδήλωσης, καθώς και στους μεγάλους συμπαραστάτες Ν. Φραντζίδης – Δ. Τερζίδης ΙΚΕ (κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ), ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ Α.Ε. Ιατρικό Διαγνωστικό Εργαστήριο και Δερμετζόπουλου Φανή «The Bicycle Shop». Ευχαριστίες απευθύνονται επίσης στις επιχειρήσεις SOU-EM του Φαχρή Τζαμπάζ, Απόστολος Μουτάφης – Αθανασία Καλαθέρη Ο.Ε. και στην Ηπειρωτική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε. (ΒΙΚΟΣ), η οποία διαχρονικά στηρίζει και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών.
Το Δ.Σ. ευχαριστεί ακόμη την Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης, τους 35 εθελοντές αιμοδότες που προσέφεραν αίμα στις 14 Ιουνίου, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης και τον Αθλητικό Όμιλο «Ποσειδώνας» για τη συμμετοχή των παιδιών στην έκθεση ζωγραφικής με θέμα την αιμοδοσία, το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης για τη συνεργασία του, καθώς και τα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την προβολή των δράσεων.
Ξεχωριστές ευχαριστίες απευθύνονται επίσης στη διοίκηση και το προσωπικό του Γηροκομείου Ξάνθης «Ο Μέγας Βασίλειος» για τη φιλοξενία του Μνημοσύνου Αγάπης στη μνήμη των εκλιπόντων εθελοντών αιμοδοτών και για την προσφορά εδεσμάτων στους συμμετέχοντες των εκδηλώσεων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο ζητά συγγνώμη για τυχόν παραλείψεις που σημειώθηκαν κατά τη διοργάνωση και ενημερώνει ότι οι βραβευθέντες εθελοντές που δεν κατάφεραν να παραστούν μπορούν να παραλάβουν τα βραβεία, τα μετάλλια και τους επαίνους τους από τα γραφεία του Συλλόγου τις επόμενες ημέρες.
Κλείνοντας, ο Σύλλογος αφιερώνει στους εθελοντές αιμοδότες το μήνυμα: «Σε ευχαριστώ για το δώρο της ζωής. Σε ευχαριστώ που είσαι εθελοντής αιμοδότης», υπενθυμίζοντας πως «δίνουμε αίμα γιατί μας περισσεύει η αγάπη και γιατί αίμα δίνουν αυτοί που νοιάζονται, σε αυτούς που το χρειάζονται».