Τετάρτη, 24 Ιουνίου

 

Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου Λουκάς Ζλατίντσης και Μάριος Νικολάου κατέκτησαν το Β΄ Βραβείο στην κατηγορία Πιάνο Κλασικό (4 χέρια), εκπροσωπώντας επάξια το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης σε πανελλήνιο επίπεδο. Ακολουθεί η ανακοίνωση του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης:

«Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη διάκριση των μαθητών της Α΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης Ζλατίντση Λουκά και Νικολάου Μάριου στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μουσικής 2026 Colibri Arts and Music- Online Edition.

Οι δύο μαθητές συμμετείχαν στην κατηγορία «Πιάνο Κλασικό (4 χέρια) Β.1: 12-14 ετών», εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο μας και απέσπασαν το Β΄ βραβείο, επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο μουσικής παιδείας, την αφοσίωση και τη συστηματική τους προσπάθεια.

Η σημαντική αυτή διάκριση αποτελεί καρπό της σκληρής δουλειάς των μαθητών, της καθοδήγησης των εκπαιδευτικών τους και της διαρκούς στήριξης των οικογενειών τους.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την εξαιρετική τους επιτυχία και ευχές για ακόμη περισσότερες διακρίσεις και δημιουργικές μουσικές διαδρομές στο μέλλον.

Το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης εκφράζει την υπερηφάνειά του και τους εύχεται ολόψυχα καλή συνέχεια στην καλλιτεχνική τους πορεία.

 

Με εκτίμηση,

Ο Διευθυντής

Χρήστος Βαρδικελδόγλου ΠΕ11»

Share.
Exit mobile version