Θλίψη προκαλεί η εικόνα των άδειων εδράνων του Περιφερειακού Συμβουλίου κατά τις συνεδριάσεις. Η τεχνολογία διευκολύνει, αλλά και αλλάζει τα δεδομένα… Αποκωδικοποιούμε τα θέματα που συζητήθηκαν και αφορούν την Ξάνθη
Ο Δήμος Ξάνθης είναι παρών στις κακοτεχνίες των γραμμών του ΟΣΕ, την στιγμή που στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο σφυρίζουν αδιάφορα για τα κενά που υπάρχουν στους πλαστικούς τάπητες ανάμεσα στις ράγες
Για μια ακόμη χρονιά το Λιμανάκι στα Άβδηρα μένει χωρίς κατάστημα εν λειτουργία. Πόσα ακόμη να αντέξει αυτός ο τόπος;;;

Θλίψη προκαλεί η εικόνα των άδειων εδράνων του Περιφερειακού Συμβουλίου κατά τις συνεδριάσεις. Η τεχνολογία διευκολύνει, αλλά και αλλάζει τα δεδομένα… Αποκωδικοποιούμε τα θέματα που συζητήθηκαν και αφορούν την Ξάνθη

Συνεδρίασε το Περιφερειακό συμβούλιο την Δευτέρα το απόγευμα, στην Κομοτηνή. Με λίγους συμβούλους παρόντες και αρκετούς διαδικτυακά, όπως επιτρέπει πλέον ο νέος κανονισμός. Θλιβερό το θέαμα των άδειων εδράνων, έστω και εάν αυτό έγινε για να διευκολύνονται όσοι κατοικούν μακριά από την έδρα, σίγουρα αφαιρεί από την διαδικασία. Όπως και να το κάνουμε η διά ζώσης συνεδριάσεις είχαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον αλλά προκαλούσαν και τη δημοσιογραφική παρουσία και τα ‘’πηγαδάκια’’ που έβγαζαν ειδήσεις. Οπότε χωρίς την παρουσία περιφερειακών συμβούλων λογικό είναι και η απουσία των δημοσιογράφων που παλαιότερα ήταν έντονη.
Στα θέματα που συζητήθηκαν ενδιαφέρον έχει να επισημάνουμε αυτά που αφορούσαν την Ξάνθη:
- Την κατά πλειοψηφία απόφαση για χαρακτηρισμό του οδικού τμήματος Σύνορα Δημάριο σε Κύριο Εθνικό Δίκτυο, το οποίο ακολούθως θα παραληφθεί από την περιφέρεια ΑΜΘ για την συντήρησή του (μετά από 15 μήνες αυτό γιατί μέχρι τότε θα το παρακολουθεί ο ανάδοχος με βάση τις συμβατικές υποχρεώσεις του έναντι της Εγνατίας Οδού ΑΕ που το κατασκεύασε). Να τονιστεί ότι από τα λεγόμενα του περιφερειάρχη Χρ. Τοψίδη διαπιστώσαμε ότι η περιφέρεια δεν είχε διάθεση να το παραλάβει ως προς τη συντήρηση αλλά αναγκάστηκε διότι υπήρχε απόφαση της Νομαρχίας Ξάνθης που είχε δεσμευτεί για αυτό πριν ξεκινήσει η κατασκευή του και παρά τα έγγραφα που έκανε η περιφέρεια το αρμόδιο υπουργείο επέμεινε να τηρηθεί η δέσμευση της Νομαρχίας Ξάνθης. Πάλι καλά γιατί το τμήμα θα έμενε ανενεργό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο πρώην περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος από την άλλη ζήτησε να δεσμευτεί η διοίκηση ως προς τη διαπλάτυνση οδικών τμημάτων του υφιστάμενου δικτύου, από το Δημάριο προς Εχίνο, τόσο για λόγους ασφάλειας όσο και για την εξυπηρέτηση των μόνιμων κατοίκων της περιοχής, κάτι που η διοίκηση υποσχέθηκε να κάνει και εμείς περιμένουμε να το δούμε και στην πράξη.
- Ο Οδυσσέας Βουρβουκέλης πολιτευτής ΠΑΣΟΚ, που ανέλαβε καθήκοντα ειδικού συμβούλου παρά τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θ. Μαρκόπουλο. Ζήτησε να πάρει έγκριση ώστε να ασκεί παράλληλα και δραστηριότητα ελεύθερου επαγγελματία (σχετικά με το αντικείμενο του οινοποιού). Υπήρξαν αντιδράσεις κυρίως από τις αριστερές παρατάξεις ως προς
α) σύγκρουση συμφερόντων,
β) αξιοποίηση της θέσης για ίδιον όφελος,
γ) ωράριο παρουσίας.
Η έγκριση τελικά δόθηκε με τη θετική πλειοψηφική ψήφο της διοικούσας παράταξης Τοψίδη.
- Δόθηκε άδεια για την λειτουργία ιδιωτικού σκάφους χωρητικότητας 10 ατόμων στη λίμνη Βιστωνίδα για τουριστικούς σκοπούς. Ο πρώην Περιφερειάρχης ζήτησε την αναβολή του θέματος εξαιτίας αντιδράσεων κυρίως για λόγους ασφάλειας του Αλιευτικού Συνεταιρισμού που δραστηριοποιείται στην Λίμνη εδώ και δεκαετίες, ώστε στην επόμενη συνεδρίαση να ακουστούν οι απόψεις του και να ενσωματωθούν στην απόφαση. Ο κος Τοψίδης ανέφερε ότι δεν γνωρίζει για την ύπαρξη αντιδράσεων, ενώ την ίδια στιγμή φάνηκε πως τόσο η κα Μπρίκα όσο και η κα Παυλακάκη έχουν γνώση και ζήτησαν να εγκριθεί άμεσα η άδεια. Η διοίκηση και πλειοψηφούσα παράταξη του κου Τοψίδη δεν δέχτηκε την πρόταση για αναβολή συζήτησης του θέματος και η άδεια εγκρίθηκε. (Σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι ψαράδες φοβούνται ότι υπάρχει πιθανότητα περιστατικών με τα δίχτυα που χρησιμοποιούν στη Βιστωνίδα. Με ενδιαφέρον αναμένουμε να δούμε την εξέλιξη).
- Εγκρίθηκαν οι τοπικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για εργολαβία που βρίσκεται σε εξέλιξη και αφορά συντήρηση οδικών δικτύων της ΠΕ Ξάνθης.
Κλείνοντας με το θέμα αυτό να ευχηθούμε:
– καλή θητεία στον νέο ειδικό σύμβουλο της Περιφέρειας κο Οδυσσέα Βουρβουκέλη (θα ασχοληθεί με την εξωστρέφεια και την προσέλκυση ξένων επενδύσεων στην περιφέρεια),
– για το καλό της οδικής ασφάλειας των μόνιμων κατοίκων αλλά και των τουριστών, να δούμε τα έργα διαπλάτυνσης στο οδικό τμήμα του Δημαρίου που ζήτησε ο Χρήστος Μέτιος και δεσμεύτηκε να κάνει ο κος Χρ. Τοψίδης,
– καλές βόλτες στη Βιστωνίδα του τουριστικού σκάφους χωρίς μπλεξίματα με τα δίχτυα των ψαράδων και
– περισσότερους περιφερειακούς συμβούλους όλων των παρατάξεων με δια ζώσης παρουσία στο συμβούλιο, γιατί όπως και να το κάνουμε άλλη χάρη έχει το φρέσκο από το κατεψυγμένο. Τόσο κόπο έκαναν να εκλεγούν γιατί τέτοια απαξίωση στα καθήκοντα τους;
Fonitisxanthis.gr
Ο Δήμος Ξάνθης είναι παρών στις κακοτεχνίες των γραμμών του ΟΣΕ, την στιγμή που στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο σφυρίζουν αδιάφορα για τα κενά που υπάρχουν στους πλαστικούς τάπητες ανάμεσα στις ράγες

Έχω δει αρκετές φορές συνεργεία του Δήμου να προσπαθούν να μπαλώσουν τα μεγάλα κενά που υπάρχουν στους πλαστικούς τάπητες ανάμεσα στις ράγες του ΟΣΕ στις δυο διαβάσεις και εξόδους της Ξάνθης προς Λάγος και Πετεινό, όμως δυστυχώς όπως διαπιστώνουμε συνεχώς το πρόβλημα βγαίνει και πάλι στην επιφάνεια.
Σαφέστατα και ο Δήμος δεν έχει καμία δουλειά να μπαλώνει τα αμπάλωτα άλλων και εδώ χρειάζεται να γίνει μια σοβαρή παρέμβαση από τους αρμόδιους έτσι ώστε να αποκατασταθεί μια και έξω και για πάντα αυτή η φθορά που παρατηρείται και κατά καιρούς δημιουργεί κινδύνους για ατύχημα ειδικότερα σε όσους οδηγούν δίκυκλα.
Επιτέλους αυτός ο ΟΣΕ που φωνάζουν όλοι πως πρέπει να αναπτυχθεί και που προσπαθούν να τον αναπτύξουν, ας λειτουργήσει όπως επιτάσσουν οι ανάγκες στην πράξη και όχι μόνο στα λόγια για το θεαθήναι…
Και τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως από πλευράς Δήμου έχουν σταλεί έγγραφα προς τους αρμόδιους για να παρέμβουν και να λύσουν το πρόβλημα, όμως όπως όλα δείχνουν «στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα».
Fonitisxanthis.gr
Για μια ακόμη χρονιά το Λιμανάκι στα Άβδηρα μένει χωρίς κατάστημα εν λειτουργία. Πόσα ακόμη να αντέξει αυτός ο τόπος;;;

Μετά την άδοξη επιχειρηματική προσπάθεια που υπήρξε τελευταία στο Λιμανάκι των Αβδήρων και τη μεγάλη επένδυση που εκεί έγινε, δίνοντας ζωή σε έναν ερειπωμένο τόπο, βλέπουμε και πάλι το ίδιο έργο ως θεατές, χωρίς κανένας μέχρι στιγμής να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι.
Από τη μία μιλάμε για ανάπτυξη και από την άλλη δημιουργούμε ένα τόσο αφιλόξενο κλίμα που και τους πιο θαρραλέους τους διώχνουμε κακήν κακώς.
Αφού λοιπόν η υπόθεση αυτή ναυάγησε μετά από λίγα χρόνια λειτουργίας, είναι απορίας άξιο γιατί κανένας από τους ταγούς της περιοχής, δεν βάρεσε το χέρι στο τραπέζι, αφού ρίξει πρώτα κλοτσιά στις πόρτες των Αθηνών και δεν απαίτησε τόσο το κτίριο του Τουριστικού όσο και το κτίριο του πρώην Λιμενικού Σταθμού και πιο πρώην Λιμεναρχείου, να περάσουν στην ιδιοκτησία του Δήμου Αβδήρων, τόσο για να αξιοποιούνται και να μην καταστρέφονται όσο και για να επιφέρουν έσοδα έτσι ώστε από αυτά να γίνονται οι παρεμβάσεις ανάπτυξης στην εν λόγω περιοχή.
Είναι αδιανόητο να αφήνει η κεντρική διοίκηση την περιουσία όλων μας να καταστρέφεται και να μην διευκολύνει κάθε κατάσταση η οποία θα επιφέρει ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα μιας περιοχής.
Επίσης αδιανόητο είναι το γεγονός ότι οι Βουλευτές της Ξάνθης σφυρίζουν αδιάφορα, όπως και η Περιφέρεια, σε αυτού του είδους τα θέματα για τα οποία θα έπρεπε να πρωταγωνιστούν σε από κοινού παρεμβάσεις προς την κεντρική εξουσία…
Fonitisxanthis.gr