Πόπη Τζανόγλου:
«Είμαστε υπέρ της αξιολόγησης, αλλά υπό προϋποθέσεις. Θα πρέπει να διορθωθεί το νομοθετικό πλαίσιο ως προς τις καθυστερήσεις που υπάρχουν, λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν στις υπηρεσίες του δημοσίου, οι οποίες είναι στελεχωμένες με ολιγάριθμο και γερασμένο προσωπικό…»
Χαράλαμπος Ευστρατίου:
«Είμαστε υπέρ της αξιολόγησης από τους πολίτες εφόσον υπάρχει οργανόγραμμα, αφού, δηλαδή, λυθούν όλες οι ελλείψεις που παρεμποδίζουν το έργο των υπαλλήλων και δεν υπάρχει εργασιακός φόρτος που λειτουργεί ανασταλτικά για την παραγωγικότητα του προσωπικού»
Γράφει η Ντιάνα Τσερβονίδου
Η ανάγκη αποτίμησης των υπηρεσιών του δημοσίου λόγω των χρόνιων προβλημάτων που σχετίζονται με γραφειοκρατικά ζητήματα και τις χρονοβόρες διαδικασίες, όπως αυτά προκύπτουν μέσα από τις καθημερινές συναλλαγές πολιτών με υπαλλήλους, οδήγησε την κυβέρνηση σε μια νέα πρωτοβουλία, η οποία αναμένεται να αλλάξει ριζικά τη σχέση πολιτών με το κράτος.
Αναλυτικότερα, τα υπουργεία Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης εισάγουν για πρώτη φορά στη χώρα ένα οργανωμένο μηχανισμό αξιολόγησης της εξυπηρέτησης των πολιτών. Ενώ η λειτουργία του gov.gr, προσφέρει, παράλληλα, στους πολίτες τη δυνατότητα να βαθμολογούν τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Ουσιαστικά οι ίδιοι οι πολίτες θα αξιολογούν τις δημόσιες υπηρεσίες.
Όπως έγινε ήδη γνωστό, από την ερχόμενη Τετάρτη και για δύο εβδομάδες πέντε εκατομμύρια εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (κεντρική βάση μοναδικής καταχώρησης των στοιχείων επικοινωνίας όλων των πολιτών), ηλικίας 17 ετών και άνω, θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών φορέων της Κεντρικής Κυβέρνησης και της Αυτοδιοίκησης.
Fonitisxanthis.gr
Διαβάστε περισσότερα στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας μας, που μπορείτε να την βρείτε στα περίπτερα ή να εγγραφείτε συνδρομητές.
