Ορισμός Αντιδημάρχου Ύδρευσης Άρδευσης & Μεταβίβαση
αρμοδιοτήτων
ΑΠΟΦΑΣΗ 316
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την
παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον
ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του
Ν.4623/2019 (Α’ 134).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
“Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με
το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το
άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά
με την αντιμισθία.
5. Τις διατάξεις του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ Α 163/6.10.2023).
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (6951
Β΄/30.12.2022) για τον Δήμο Τοπείρου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους
9.473 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και
δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023 Ορισμός Αντιδημάρχων.
9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Σαλή Ογλού Ερέν του Σαλήχ ως άμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου
Τοπείρου, με θητεία από 01-01-2025 μέχρι 31-12-2025, εντός της τρέχουσας δημοτικής
περιόδου, στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Προγραμματισμός , εισήγηση, σχεδιασμός και μέριμνα για τα έργα επέκτασης ή
ανανέωσης των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης του Δήμου και των αντίστοιχων
εγκαταστάσεων επεξεργασίας νερού.
Μέριμνα για την καταγραφή των καταναλώσεων νερού στους υδρομετρητές και
ενημέρωση των Οικονομικών Υπηρεσιών για την είσπραξη του αντιτίμου των
καταναλώσεων.
Μέριμνα για τα Δίκτυα άρδευσης και ενημέρωση των Οικονομικών Υπηρεσιών για
την είσπραξη του αντιτίμου των καταναλώσεων.
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να
είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Όταν ο Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η
Αντιδήμαρχος κ Ραΐφ Ογλού Ραΐφ.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο
Δήμαρχος.
Δ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου
Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο
Εξωτερικό.
Ε. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών
Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
ΣΤ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του
δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται
από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Ζ. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
Η. Δεν δικαιούται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής σύμφωνα με
τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν. 4647/2019.
Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ
Ορισμός Αντιδημάρχου Καθαρισμού Περιβάλλοντος και Πολιτικής
Προστασίας & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
ΑΠΟΦΑΣΗ 312
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την
παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον
ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του
Ν.4623/2019 (Α’ 134).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
“Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με
το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το
άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά
με την αντιμισθία.
5. Τις διατάξεις του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ Α 163/6.10.2023).
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (6951
Β΄/30.12.2022) για τον Δήμο Τοπείρου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους
9.473 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και
δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023 Ορισμός Αντιδημάρχων.
9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Ρήγα Δραμπίδη του Ανέστη ως έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου
Τοπείρου, με θητεία από 01-01-2025 μέχρι 31-12-2025, εντός της τρέχουσας δημοτικής
περιόδου, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Να προΐσταται του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας
• Συντονισμός και επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας σε συνεργασία με τους
συναρμόδιους φορείς
• Να προΐσταται του Τμήματος Περιβάλλοντος και Καθαριότητας
• Εποπτεία Προσωπικού και λειτουργίας της Υπηρεσίας Καθαριότητας
• Καθαριότητα οδών, πλατειών και κοινοχρήστων χώρων
• Καθαριότητα λαϊκών αγορών
• Περισυλλογή εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να
είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Όταν ο Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Σαλή Ογλού Τζέμ.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο
Δήμαρχος.
Δ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου
Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο
Εξωτερικό.
Ε. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών
Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
ΣΤ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του
δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται
από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Ζ. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ
Ορισμός Αντιδημάρχου Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης & Μεταβίβαση
αρμοδιοτήτων
ΑΠΟΦΑΣΗ 317
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την
παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό
των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’
134).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
“Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν.
3852/2010, όπως ισχύει.”
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο
33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την
αντιμισθία.
5. Τις διατάξεις του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ Α 163/6.10.2023).
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (6951
Β΄/30.12.2022) για τον Δήμο Τοπείρου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους
9.473 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και
δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
8.Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023 Ορισμός Αντιδημάρχων.
9.Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ.Σαλή Ογλού Τζέμ του Ζία ως έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου,
με θητεία από 01-01-2025 μέχρι 31-12-2025, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου,
στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Να προΐσταται του Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
• Λειτουργία Γραφείου Γεωργικής Ανάπτυξης
• Εποπτεία επί του Τοπικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων
• Χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
αδειών μουσικών οργάνων, αδειών τυχερών παιγνίων, αδειών ίδρυσης ποιμνιοστασίων,
μικροπωλητών κλπ.
• Άδειες πλανόδιου – υπαίθριου εμπορίου
• Λειτουργία υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές, εμποροπανηγύρεις
κλπ.)
• Υπογραφή των αδειών χρήσης για τη λειτουργία της εβδομαδιαίας Λαϊκής Αγοράς
• Εφαρμογή μέτρων για την προστασία και προαγωγή της Δημόσιας Υγείας
• Προστασία και ανάπτυξη Φυτικής, Ζωικής Παραγωγής και Αλιείας
• Διαχείριση βοσκοτόπων
•Επίβλεψη λειτουργίας Άρδευσης
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να
είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Όταν ο Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Ραΐφ Ογλού Ραΐφ.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο
Δήμαρχος.
Δ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου
Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο
Εξωτερικό.
Ε. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών
Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
ΣΤ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του
δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται
από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Ζ. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ
Ορισμός Αντιδημάρχου Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας Πολιτισμού
& Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
ΑΠΟΦΑΣΗ 315
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την
παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον
ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του
Ν.4623/2019 (Α’ 134).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
“Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με
το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το
άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά
με την αντιμισθία.
5. Τις διατάξεις του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ Α 163/6.10.2023).
6. Τις διατάξεις του αρ.47 του Ν. 4647/2019 ( Α’ 204) « Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας
των Υπουργείων Υγείας , Εσωτερικών , Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και άλλες διατάξεις»
περί άμισθων αντιδημάρχων.
7. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (6951
Β΄/30.12.2022) για τον Δήμο Τοπείρου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους
9.473 κατοίκους.
8. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και
δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
9. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023 Ορισμός Αντιδημάρχων.
10.Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Ραΐφ Ογλού Ραΐφ του Αρίφ ως έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου
Τοπείρου, με θητεία από 01-01-2025 μέχρι 31-12-2025, εντός της τρέχουσας δημοτικής
περιόδου, στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Να προΐσταται του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας
Γενιάς
• Εποπτείας και ευθύνης σε θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης
• Ρύθμιση ζητημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
• Εφαρμογή προγραμμάτων Κοινωνικής Πρόνοιας
• Εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού για την
προστασία του τοπικού πολιτισμού
• Εποπτείας και ελέγχου του προσωπικού ευθύνης.
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να
είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Όταν ο Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ.Σαλή Ογλού Εράν.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο
Δήμαρχος.
Δ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου
Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο
Εξωτερικό.
Ε. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών
Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
ΣΤ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του
δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται
από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Ζ. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ
Ορισμός Αντιδημάρχου Διοικητικών Οικονομικών Υπηρεσιών &
Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
ΑΠΟΦΑΣΗ 311
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την
παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον
ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του
Ν.4623/2019 (Α’ 134).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
“Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με
το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το
άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά
με την αντιμισθία.
5. Τις διατάξεις του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ Α 163/6.10.2023).
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (6951
Β΄/30.12.2022) για τον Δήμο Τοπείρου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους
9.473 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και
δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023 Ορισμός Αντιδημάρχων.
9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Χαράλαμπο Κουτσομιχάλη του Αντωνίου ως άμισθο Αντιδήμαρχο του
Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-01-2025 μέχρι 31-12-2025, εντός της τρέχουσας
δημοτικής περιόδου, και του μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
– την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών
Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής
Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
– την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου.
– την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών,
καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας
– την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
– τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
– την τέλεση γάμων
– την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
– τη λειτουργία των ΚΕΠ,
– τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
– τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που
σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
• Εποπτεία Προσωπικού και εύρυθμης λειτουργίας των Διοικητικών Υπηρεσιών, Υπεύθυνο
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης – Διαφάνειας
• Λειτουργία των Οικονομικών Υπηρεσιών
• Υπογραφή καταστάσεων μισθοδοσίας προσωπικού, ημερομισθίων και πάσης φύσεως
αποδοχών μονίμου, εκτάκτου και εργατοτεχνικού προσωπικού και την υπογραφή
αποφάσεων μεταβολών των Δημοτολογίων
• Θεώρηση βιβλίων του Δήμου, Σχολείων και άλλων διπλοτύπων που προβλέπεται από
κείμενες διατάξεις και την υπογραφή βεβαιώσεων αγροτικών ακινήτων, αστικών ακινήτων
και της κάθε είδους βεβαιώσεις αγροτών και καλλιεργειών
• Εποπτεία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών του
Δήμου
• Εποπτεία εύρυθμης λειτουργίας των Δημοτικών κτιρίων και του Δημαρχιακού μεγάρου
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να
είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Δραμπίδης Ρήγας του Ανέστη που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν
και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον
Αντιδημάρχο κ. Ψεμματά Δημήτριο του Απόστολου, και όταν αυτός απουσιάζει ή
κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ.
Λεπτοκαρύδη Χαράλαμπο του Μιχαήλ.
Δ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου
Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο
Εξωτερικό.
Ε. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών
Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
ΣΤ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του
δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται
από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Ζ. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
Η. Δεν δικαιούται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής σύμφωνα με
τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν. 4647/2019.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο
Δήμαρχος.
Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ
Ορισμός Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
ΑΠΟΦΑΣΗ 313
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την
παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον
ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του
Ν.4623/2019 (Α’ 134).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
“Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το
ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο
33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την
αντιμισθία.
5. Τις διατάξεις του αρ.47 του Ν. 4647/2019 ( Α’ 204) « Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας
των Υπουργείων Υγείας , Εσωτερικών , Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και άλλες διατάξεις»
περί άμισθων αντιδημάρχων.
6. Τις διατάξεις του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ Α 163/6.10.2023).
7. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (6951
Β΄/30.12.2022) για τον Δήμο Τοπείρου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους
9.473 κατοίκους.
8. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δύο
(2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
9. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023 Ορισμός Αντιδημάρχων.
10.Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Ψεμματά Δημήτριο του Απόστολου ως έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου
Τοπείρου, με θητεία από 01-01-2025 μέχρι 31-12-2025, εντός της τρέχουσας δημοτικής
περιόδου, στον οποίο μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:
• Να προΐσταται του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών
• Συντήρηση των δικτύων Ηλεκτροφωτισμού
• Τοποθέτηση – έλεγχος και συντήρηση πινακίδων Κ.Ο.Κ.
• Εποπτεία λειτουργίας του Γραφείου Κίνησης των Αυτ/των του Δήμου
• Συντήρηση παιδικών χαρών
• Εποπτεία και έλεγχο αυθαιρέτων καταλήψεων Δημοτικών, Κοινοχρήστων κλπ. οικοπεδικών
και αγροτικών εκτάσεων.
• Συντήρηση Εγγειοβελτιωτικών έργων
• Επίβλεψη της συντήρησης της αγροτικής οδοποιίας κ.ο.κ.
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να
είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Όταν ο Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Σαλή Ογλού Ερέν
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο
Δήμαρχος.
Δ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου
Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο
Εξωτερικό.
ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών
Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου,
βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις
δημοτικές υπηρεσίες.
Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση
των προβλημάτων τους.
Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ
Ορισμός Αντιδημάρχου Αθλητισμού Τουρισμού & Μεταβίβαση
αρμοδιοτήτων του
ΑΠΟΦΑΣΗ 314
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την
παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον
ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του
Ν.4623/2019 (Α’ 134).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
“Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με
το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το
άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά
με την αντιμισθία.
5. Τις διατάξεις του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ Α 163/6.10.2023).
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (6951
Β΄/30.12.2022) για τον Δήμο Τοπείρου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους
9.473 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και
δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023 Ορισμός Αντιδημάρχων.
9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Χαράλαμπο Λεπτοκαρίδη του Μιχαήλ ως έμμισθο Αντιδήμαρχο του
Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-01-2025 μέχρι 31-12-2025, εντός της τρέχουσας
δημοτικής περιόδου, στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Να προΐσταται του Τμήματος Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Διαφάνειας
• Μέριμνας και συντονισμού αθλητικών δραστηριοτήτων. Συνεργασίας με άλλους φορείς
για θέματα που αφορούν εν γένει τον Αθλητισμό και τη λειτουργία των αθλητικών
υποδομών και εγκαταστάσεων.
• Εποπτείας και ευθύνης σε θέματα και Αθλητισμού
• Εφαρμογή ενεργειών τουριστικής ανάπτυξης
• Τα θέματα προβολής και Τουρισμού
• Εποπτείας και ελέγχου του προσωπικού ευθύνης.
• Εποπτείας και ευθύνης της λειτουργίας του Γραφείου Τύπου.
• Την διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που
συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να
είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Όταν ο Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Ψεμματάς Δημήτριος.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο
Δήμαρχος.
Δ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου
Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο
Εξωτερικό.
Ε. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών
Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
ΣΤ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του
δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται
από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Ζ. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ