Χριστόδουλος Τοψίδης
Περιφερειάρχης ΑΜΘ
Οι επικείμενες Ευρωεκλογές ανοίγουν έναν μεγάλο και ενδιαφέροντα κύκλο συζήτησης. Είμαι υπέρμαχος της συμμετοχής στις εκλογικές διαδικασίες και προτρέπω όλους τους πολίτες να ασκήσουν το δικαίωμα της συμμετοχής τους.
Παράλληλα, ως θεσμικός εκπρόσωπος και επικεφαλής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης δέχομαι υποψήφιους/ες Ευρωβουλευτές ενημερώνοντας τους για το προφίλ της περιοχής μας, τις ανάγκες του τόπου μας, αλλά και για όσα έχουμε πετύχει έως τώρα και την αναπτυξιακή πορεία που σχεδιάζουμε για την Περιφέρεια μας και τους ανθρώπους της.
Κώστας Ζαγναφέρης
Πρώην Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης
“ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ”…
Οι τηλεοπτικές εκπομπές που κυριαρχούν οιαδήποτε ώρα και στιγμή (πρωινάδικα, μεσημεριάτικα, βραδιάτικα κλπ) αποτελούν τον ” ανθό ” του σκουπιδαριού.
Ανακυκλώνονται οι ίδιοι και ίδιοι απαντούν σε ερωτήσεις ή τις υποβάλλουν όταν αλλάζουν οι ρόλοι. Η σοβαρότερη πάντα αφορά την άποψή για τον σεξουαλικό προσδιορισμό. Με ερωτήσεις κλειδαρότρυπας θεωρούν ότι λειτουργούν προς όφελος της κοινωνικής ενημέρωσης. Ενίοτε κάποιοι η κάποιες γίνονται ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
Και έρχεται η μοιραία και μεγάλη στιγμή. Πάντα η συνέντευξη κλείνει με την κλασική ερώτηση… Πως ονειρεύεστε μελλοντικά τον κόσμο….
Εκεί να δείτε ύφος με “μπουρδολογία” απογοήτευσης από όλο τον κόσμο που τους περιβάλλει. Προσπαθούν με σοβαροφάνεια και αριστερίλα να απαξιώσουν την υπάρχουσα κατάσταση. Αρχικά με ασυναρτησίες να αποδομήσουν όλο το πολιτικό σύστημα και τον κάθε πολιτικό χωριστά. Λες και το πολιτικό σύστημα μέσα στο οποίο ζουν, δημιουργούν και ευημερούν ( πάνω από τον Μ.Ο) το οικοδόμησαν όχι οι πολιτικοί αλλά εξωγήινοι. Με κοινότυπα τσιτάτα που κάπου σε κάποια κουμουνιστική επιθεώρηση είδαν αλλά δεν κατάλαβαν. Η διάβασαν κάποιο μεγάλο φιλόσοφο (πάντα μαρξιστή) που καθόρισε την συμπεριφορά τους υποστηρίζουν. Πετάνε και κάποιο όνομα για ξεκάρφωμα… όπως έλεγε ο μεγάλος….. “φανφάρας”” καταλήγουν.
Με την ρηχότητα των δήθεν σκέψεων τους να αποτελεί μόνο υποβάθμιση του νοητικού status των τηλεθεατών. Παιδιά ο κόσμος και η ζωή μας θα γίνουν καλύτεροι μόνο όταν εξαφανιστείτε από τον δημόσιο διάλογο…..
Φανταστείτε πόσοι ήρεμοι θα ήμασταν…
Στέλιος Μωραΐτης
Πρόεδρος ΕΒΕ Ξάνθης
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Κ Ε Ε Ε, ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΣΕΙΡΑ ΔΙΑΔΟΧΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ 23 ΚΑΙ 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, ΜΕ 2 ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΔΕΜ.
Ανέστης Αντωνιάδης
Το Δημοτικό Ραδιόφωνο έχει σύνολο 9 άτομα προσωπικό. 4 μόνιμης απασχόλησης που κοστίζουν 160,000€/χρόνο και άλλους 5 μερικής απασχόλησης που κοστίζουν άλλα 40,000€. Αυτό όλο το προσωπικό, εάν εξαιρέσεις τις προεκλογικές περιόδους, μένει ανεκμετάλλευτο και συντηρείτε μια στάσιμη και μη-παραγωγική κατάσταση για το δημοτικό ραδιόφωνο που διαιωνίζετε!
Κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια, ο Δήμος ξόδευε πάνω από 100,000€/χρόνο για μεταδόσεις γεγονότων μέσω διαδικτύου, προώθηση μέσω social media, παραγωγή περιεχόμενου κτλ., σε τρομερή υπεραξία.
Η μόνη επόμενη βιώσιμη μέρα για το Δημοτικό Ραδιόφωνο είναι να πάψουν όλες αυτές οι σπατάλες προς τρίτους, να γίνονται αυτά μέσω του Δημοτικού Ραδιοφώνου και του προσωπικού του ή των σωστών συνεργιών που θα κάνει με Ξανθιώτες επαγγελματίες, όπου είναι εξαιρετικά ταλαντούχοι, όπως πχ, ο κ. Κράλλης, τα αδέρφια Κουτσομιχάλη, ή WeAreTwo και άλλοι, όπου μπορούν να δημιουργήσουν και να παράγουν περιεχόμενο για την προώθηση την πόλης μας, για όλους τους σκοπούς. Να γίνει το μόνιμο διαδικτυακό κανάλι της πόλης για την προώθηση όλων των σημαντικών εκδηλώσεων της πόλης μας σε πανελλαδικό και σε βαλκανικό επίπεδο! Όπως επίσης θα πρέπει να διευρύνει το πρόγραμμα του με νεανικές και πιο θεματικές εκπομπές. Και φυσικά να φροντίσει ο Δήμαρχος και η ομάδα του να παίρνει την διαφημιστική πίτα που του αναλογεί, από τους δημόσιους οργανισμούς και ΔΕΚΟ, όπως κάνει το TV100 στην Θεσσαλονίκη και ο 9,84 στην Αθήνα.
Εν κατακλείδι ή θα γίνουν αυτά τα πράγματα για όφελος των Δημοτών, την πόλης και των εκδηλώσεων της και θα κάνει το Δημοτικό Ραδιόφωνο το βήμα παραπάνω ή να κλείσει και αυτά τα 240,000€ να επενδυθούν αλλού! ΠΧ, με 20,000€ διαφημιστική καμπάνια το μήνα για την πόλη μας, ειδικά μέσω social media, τα αποτελέσματα θα είναι εκρηκτικά!
Τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα!