Νίκος Τσάβας:
«Μόνο στα φυσικά καταστήματα οι καταναλωτές έχουν άμεση σχέση με τον πωλητή, στο πλαίσιο της εξυπηρέτησής τους ή και της δυνατότητας για μια καλύτερη τιμή του προϊόντος. Όλα αυτά ακυρώνονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο…»
Γράφει η Ντιάνα Τσερβονίδου
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που υπάρχουν, όλο και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται προς τα e-shops όσον αφορά τις αγορές τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη βιωσιμότητα των φυσικών καταστημάτων.
Αναλυτικότερα, όπως μας ενημερώνει μια νέα έρευνα, περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shops που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας, κατέγραψαν αύξηση των εσόδων για το 2022, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο άνθισε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
Fonitisxanthis.gr
Διαβάστε περισσότερα στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας μας, που μπορείτε να την βρείτε στα περίπτερα ή να εγγραφείτε συνδρομητές.
