Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου

Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση εισερχόμενης/ εξερχομένης αλληλογραφίας 
  • Λήψη τηλεφωνικών κλήσεων πελατών, διαχείριση και δρομολόγηση σχετικών αιτημάτων.
  • Υποστήριξη στη Διοίκηση και τα στελέχη της εταιρείας
  • Επικοινωνία με τα τμήματα της εταιρείας για κατανομή των εργασιών και συντονισμό των ενεργειών
  • Διαχείριση ημερήσιου/εβδομαδιαίου/μηνιαίου προγράμματος για ραντεβού και συναντήσεις
  • Υποδοχή επισκεπτών, κρατήσεις ξενοδοχείων, οργάνωση γευμάτων εργασίας
  • Καθημερινή συνεργασία με τον Διευθύνων σύμβουλο της επιχείρησης για λειτουργικά θέματα
  • Ικανότητα σωστής τήρησης διαδικασιών, ιεράρχησης προτεραιοτήτων και διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων

Προσόντα

  • Άριστη γνώση & χειρισμός OFFICE
  • Άριστη γνώση Αγγλικών επιπέδου Proficiency (η γνώση 2ης ξένης γλώσσας θα συνεκτιμηθεί)
  • Επιθυμητή γνώση Προγράμματος ERP
  • Γνώση χειρισμού τηλεφωνικού κέντρου
  • Άριστη χρήση του προφορικού και γραπτού λόγου
  • Άριστες Οργανωτικές και Επικοινωνιακές Δεξιότητες
  • Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση και σε βιομηχανικό περιβάλλον τουλάχιστον 2 χρόνια

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο παροχών
  • Επαγγελματικό Περιβάλλον εργασίας
  • Εκπαίδευση
  • Ευκαιρίες εξέλιξης

Ωράριο εργασίας: Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:00

Αποστολή βιογραφικών στο pr@smirdex.grέως 10/04/2022

Share.
Exit mobile version