
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση εισερχόμενης/ εξερχομένης αλληλογραφίας
- Λήψη τηλεφωνικών κλήσεων πελατών, διαχείριση και δρομολόγηση σχετικών αιτημάτων.
- Υποστήριξη στη Διοίκηση και τα στελέχη της εταιρείας
- Επικοινωνία με τα τμήματα της εταιρείας για κατανομή των εργασιών και συντονισμό των ενεργειών
- Διαχείριση ημερήσιου/εβδομαδιαίου/μηνιαίου προγράμματος για ραντεβού και συναντήσεις
- Υποδοχή επισκεπτών, κρατήσεις ξενοδοχείων, οργάνωση γευμάτων εργασίας
- Καθημερινή συνεργασία με τον Διευθύνων σύμβουλο της επιχείρησης για λειτουργικά θέματα
- Ικανότητα σωστής τήρησης διαδικασιών, ιεράρχησης προτεραιοτήτων και διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων
Προσόντα
- Άριστη γνώση & χειρισμός OFFICE
- Άριστη γνώση Αγγλικών επιπέδου Proficiency (η γνώση 2ης ξένης γλώσσας θα συνεκτιμηθεί)
- Επιθυμητή γνώση Προγράμματος ERP
- Γνώση χειρισμού τηλεφωνικού κέντρου
- Άριστη χρήση του προφορικού και γραπτού λόγου
- Άριστες Οργανωτικές και Επικοινωνιακές Δεξιότητες
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση και σε βιομηχανικό περιβάλλον τουλάχιστον 2 χρόνια
Παροχές
- Ανταγωνιστικό πακέτο παροχών
- Επαγγελματικό Περιβάλλον εργασίας
- Εκπαίδευση
- Ευκαιρίες εξέλιξης
Ωράριο εργασίας: Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:00
Αποστολή βιογραφικών στο pr@smirdex.gr έως 10/04/2022
